Palm Springs

Hade en underbar helg. Filmkväll med Ricky på fredagen, vi såg Shutter Island, gillade mycket. Käkade plockmat; lite ost, lite sallad, lite vitlöksbröd, lite vindruvor, och lite vin. På lördag åkte vi till Palm Springs för en liten minisemester. Solade, poolade, käkade, tog det lugnt, tittade på film, beställde room service. Njöt helt enkelt. Och det var såååå varmt, och såååå skönt.

Fredagsmys



Gottade oss vid poolen på lördag eftermiddag



Ricky ville få lite sol



Jag fick för mycket sol...i ögonen



Solnedgång påväg



Iskall öl vid poolen är inte fel



Ricky var jättenöjd över att behöva posa på balkongen



Caprese sallad till förrätt är helrätt



Kändes som medelhavet där på den italienska myspysrestaurangen



Min pasta var heller inte fel



Tydligen var inte Rickys pasta så pjåkig heller...



Roomservice är det bästa jag vet



På balkongen är det ännu bättre



Fotbolls VM final runt baren

Kommentarer
Postat av: mors

såg trevligt ut det där! Förstår att ni passade på att "götta er":)

Kram

2010-07-14 @ 10:06:52
Postat av: Linda

myyyyyyyys =)

2010-07-14 @ 11:13:44
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0