Tax Research, Kaffe och Ace of Cakes

Mmm precis. Sitter med en kopp kaffe, min käre man lämnade kvar åt mig i kaffekokaren när han åkte till jobbet så jag skulle ha en mysig start på min morgon, snoos! På TVn är det Ace of Cakes, bakar kakor, naam naam naaaam. Som sagt har jag ju blivit så sugen på sötsaker på senaste, men jag har nog kommit fram till varför. Har skärt ner "lite" på kolhydrater, så det kanske är därför jag känner sug för mjukkakor, typ sockerkaka och jordgubbstårta och cheesecake, och dylikt? Vad säger ni kunniga? :)

Sen tax research för hela slanten. Har ett projekt som ska va klart på tisdag, och idag och imorgon är enda dagarna jag har att jobba på det. Plus att jag har 3 kapitel att läsa + göra uppgifter till samma kurs o samma dag. Sen har jag två andra kurser också! Fy, hemsk helg. Åtminstone är jag ledig.

Igår var vi ute och käkade på en sportbar nere i Old Town, blev burgare o bärs. Mmmhm! Bra avslutning på veckan. Ska visserligen ut och käka med Stacy och hennes pojkvän ikväll, så jag får väl ta det lite lugnare då. Ska inviga mina glittriga små booties då i alla fall, har blivit alldeles kär i dom!





Kommentarer
Postat av: Pernilla

oh la la! Snygga Sopp!!!



Jag gissar att du får i dej för lite näring&energi om du är sötsugen helt plötsligt. Tränar mer OCH drar ner på kolhydrater? Hur får du den ekvationen och bli hälsosam? Nu behövs ju den energin. Men vill du behålla fett och bryta ner muskelmassa är du rätt ute...

näringskram på dej

2010-02-02 @ 09:45:23
URL: http://www.stoor.se
Postat av: Sofie

>:D

2010-02-03 @ 09:03:55
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0