Söndag och måndag, fortfarande allene.

Va tråkigt det är att va ensam ändå! Det är så tyst hela tiden. Känns som mina stämband ska rosta ihop. Och va tråkigt det är att laga mat åt bara mig egentligen. Noll motivation. Igår var jag så oinspirerad att det blev sojakorv, champinjoner och äggröra till middag. Som tur är kommer han hem på tisdag kväll i alla fall...



Katten är brunstig igen. Tycker jag har hört nånstans att dom bara ska va det 2 ggr om året? Har jag fel? Våran katt är det var och varannan månad. Minst 4 ggr om året, helt klart. Och nu är vi där igen. Vaknade flera gånger inatt av att hon låg och gned sig mot fjärrkontrollerna så dom åkte i backen gång på gång. Igår när jag körde yoga (jahani, där såg ni rätt) och låg i avslappningspose sprang hon upp och la sig på min mage o knorrade.  Nåja, om nån vecka är hon förhoppningsvis normal igen.

Idag äre skoldags igen, ugh. Business communication och en av accounting kurserna. Snarkar redan...

Dags att käka upp min havregrynsgröt, slurpa i mig mitt kaffe, och slänga mig in i duschen.






Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0