Oooowwww!

Fan då, matlagningsskador! Hackade/skärde basilika och snittade fingret rätt härligt... :(



Ska käka kyckling och sallad med - trumvirvel - GETOST!!! Känner lukten... mmmumms.... Sen bär det av till gymmet, för igår kom jag inte iväg tack vare Ricky: Han hade tagit med sig bilnycklarna till bion! Suck. Ibland är det minsann jobbigt att dela bil.

Var nyss och handlade, och kom och tänka på en märklig sak. Vet inte vart det kommer ifrån, men jag har blivit så jäkla godissugen på senare dar! Har aldrig varit en godisgris, utan mest gillat salta saker och mat istället, men nu verkar jag fått nåt nytt sockerbehov. Jättekonstigt! Funderat på om jag kanske har ätit mycket socker de senaste månaderna, men det tror jag inte. Underligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig - du får vara försiktig med kniven. Hoppas maten blev bra iaf. Chevre igen...hmmm

Risken är att du tröttnar på det, eller?

Hälsa Ricky!

Kram

2010-01-19 @ 19:54:00
Postat av: malle

åh soppe, inte visste jag att du hade en "ny" blogg! nu ska jag följa varje steg du tar ;)

2010-01-20 @ 23:17:25
URL: http://mallenilsson.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0