Oj oj, det stämmer!

Har visst totalt glömt bort mitt skrivande här. Oups! Här är jag igen i alla fall. Sen sist har jag lagt ner mitt grytlagande, gått på vätskediet pga visdomstand (möjligtvis), och börjat skolan. Nyår var bra, som vanligt sämre än önskat, men OK jämfört med endel andra frusna nyårsnätter i Sverige. Hur som helst är jag tillbaka i vardagen.

Gjorde om i vardagsrummet litegrann i veckan! Har inte tagit några kort än dock, men det kommer. Hade en liten reunion med Stacy i fredags, och igår hade vi födelsedagsmiddag för Jenn. Skulle egentligen åkt iväg på stugsemester med hela tjejgruppen denna helgen, men det blev inställt för nån anledning. Synd.

Hoppas ni har det bra därhemma allihop! Ska fortsätta städa upp lite nu så Ricky kan börja bygga nya byråer till sovrummet.


Nyår och Jenns födelsedagsmiddag

   

 


Kommentarer
Postat av: Lauritslone

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-05-31 @ 12:01:53
URL: http://lauritslone.blog13.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0