New York

Detta inlägget är tillägnat Linda; Du har gjort mig så fruktansvärt sugen på New York nu att jag knappt kan hålla mig längre. Vill dit så himla gärna!!! Har suttit på morgonen idag (eftersom alla svenskar festar ikväll tydligen, även gamlingarna, och inte vill prata med mig) och kikat runt på olika deals i Maj. Hittade ett paket med flyg+detta hotellet i 5 dagar (4 nätter) för $1400!!! Det måste vi ju kunna spara ihop till!? Det tror jag...



Det tar ungefär all viljekraft jag har kvar att inte klicka "Check Out" denna sekund!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill också dit! Möter upp, säg bara när....

2010-01-24 @ 01:00:09
Postat av: Berr

Jag ska också med!

2010-01-24 @ 14:09:30
Postat av: Linda

DET ÄR SAMMA HOTELL VI BODDE PÅ JU, hahhaha :) Tok. Rekommenderar det ;) PUSS!



(tack för äran att få ha ett eget inlägg tillägnat :)

2010-01-24 @ 19:48:12
Postat av: Linda

DET ÄR JU SAMMA HOTELL VI BODDE PÅ JU!!! :D Hahaha... Rekommenderar verkligen ;)



(tack för äran att få ett eget inlägg tillägnat mig :)

2010-01-24 @ 19:52:29

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0