Nästan helg

Längtar mycket, trots att jag har massa skolarbeten att syssla med i helgen. Åtminstone slipper jag ju jobba!

Jätteskönt att ha Ricky tillbaka, han kom vid 19 i tisdags och hade haft det jättebra. Vi fick umgås hela dagen igår, var på nya "The Promenade" i Arcadia på dagen, och käkade middag på kvällen. Klämde även in en film, Angels and Demons. Hur mysigt som helst!

Var på jobbet till kl 13 idag, har alltid kortdagar på torsdagar. Kom hem, lagade mig en smarrig gravlax- och spenatsallad, åkte till gymmet, kom hem och pluggade lite, körde lite yoga, och nu ska jag och handla och hämta Ricky. Om jag har tur kanske jag kan övertala Ricky att gå på bio ikväll!!!

         


Ps. Hur många är stolta över mig att jag HELT kickat mitt Diet Coke beroende? JAG i alla fall. Dricker det aldrig nuförtiden. Min tandläkare är nog glad.

Kommentarer
Postat av: elli

Myspys!!!! :)

Diet coke är skräp, mycket bra gjort Steve!



Kram Stevie-evie.

2010-01-29 @ 17:00:58
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: mamma

Klart man är stolt - aldrig bra med beroende (av någon sort)!

Kram

2010-01-30 @ 00:08:05

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0