Morsor vettu...

Ja, min är rätt orginell hon. Skickar bilder på halvnakna män till min mail och sånt. Här tyckte hon nån grek som blivit vald till världens vackraste man ser ut som Ricky:



Jag vet inte jag. Men det är tur jag har henne som håller mig uppdaterad om sånna här viktiga historiska händelser.

Sen tycker jag det är intressant att gamlingarna alltid undrar om jag pratat med lillbrorsan, för dom får inte tag på honom, men jag som bor en halv planet bort har nog hört nåt! Dom är för roliga. Och idag är dom och badar badtunna och dricker sprit i -13 grader en lördagkväll. Jag tror dom är på mer äventyr än vad jag och brorsan är sammanlagt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Världens vackraste man? Ja, jo men lite het var han allt. Sen är det uttjatat med "jag-är-så-mycket-snyggare-i-poolen-bilder", men men. Det var gulligt av din mor tycker jag:)

2010-02-02 @ 09:37:37
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0