Lugna gatan

Som tur är kan man väl säga så om nuläget här på Lotus Avenue, men om dagen överlag också. Skolan gick bra förutom att min okompetenta accountinglärare hade powerpointbilderna uppochner!! Kunde inte koncentrera mig på vad han sa utan försökte konstant läsa bilderna. Helt ovärt.

Nån som märkt vilken matgrissida detta har blivit? Bilder på mat, det är väl kul? Därför får ni en till, buhaha... Mitt nya favvo-snack, morötter, selleri och saltfritt jordnötssmör.



Och så körde jag min 30minutare på elliptical maskinen, och nu efter skolan körde jag dag 2 med min yogavideo. DÖD är jag. Herregud och herreguuuud va död jag är. Möjligtvis kanske man inte ska köra 2 dar i rad... Men ändå... hjälp...

Imorgon kommer Ricky hem <3

Kommentarer
Postat av: Oleanne

Interesting. No more comment :)

2011-03-22 @ 08:30:49
URL: http://oleanne.blog13.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0