Lördag=Min dag

Ny vecka har passerat, kan inte fatta att vi är mitt i januari redan. Helt sjukt. Skolan har börjat, och accounting klasserna jag har verkar väldigt intressanta. Business Communication verkar som skit, men måste man så måste man! Oooo ja. På jobbet börjas det testa mig, och puffa in mig på svårare projekt och dylikt, vilket är bra. Svårt, men bra. Har äntligen kommit igång på gymmet igen, och det känns ännu bättre. Har upptäckt mitt kryptonit; Getost. Gott på allt! Mmmm... Och. Igår tog jag mig iväg på tjejkväll i Downtown LA. Första gången jag går "ut" där nere, och blev mycket positivt överraskad! Inte alls lika smäckfullt jag trodde det skulle va, och området kändes mycket säkrare än väntat också. Mer sånna rundor! Ikväll blir det troligtvis lugnt lördagsmys med Rickman här hemma, med lite middag och film och sånt.

Lite uppdaterade?! ;)

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0