Ja jävlar!

Så tydligen tänker jag o Stevie rätt lika eftersom det var samma hotell hon bodde på. Jahapp, men det är ju bra att veta att det var bra! ;)

Här borta i L.A. (man får väl nöja sig... New York får väl vänta...) är det finfint idag med solsken och perfekt temperatur. Kan fortfarande använda skinnjackan vilket jag är mucho nöjd över. Jobbade lite på morgonen, sen ska ni få höra vilken viljekraft man hade: Istället för att dra hem och sätta på en rulle och käka överbliven pizza från igår, åkte jag raka vägen till gymmet och körde kondis, och sen ner till mataffärn och köpte grönsaker, frukt och havregrynsgröt, och sen knallade jag in på Jamba Juice och köpte mig en "Mango Mantra" smoothie från deras lättmeny. Sen, hör och häpna, när jag kom hem gick jag direkt till kylen och slängde de resterande 6 pizzabitarna i sopen så jag inte får för mig att vekna senare. Va? Känner ni igen mig? Nej. Det är knappt så jag gör det själv. Och det var såndär god pizza med ost i kanterna också....... Men nu har jag jordgubbar och sockerärtor och morötter och Instant Oatmeal Apples and Cinnamon. Det ni!

Cruisar ner för Del Mar i min snygga Volvo med öppna rutor och kaffe to go... ;)



Mmmmm.... Mango Mantra.... Strawberry Nirvana är på plats nummer 2.



Ps. Ja, jag solade efter jobbet.

Ps 2. Gjorde min "sista" dag på SunWorks idag! Planerar att sola gratis tills jag får min sista check iaf.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0