Fanskap.

Jällaskitasså. Ska på födelsedagspartajj ikväll i Hollywood, nån klubb vid namn Wonderland. Ingen aning om vart det är, allt jag vet är att jag måste ha klänning. Buuuuuu! Jeans vill jag ha. Har ingen oanvänd klänning, och en jag haft förut (särskilt en jag använde förra helgen och verkligen gillar) kan jag ju inte ha, neeeeej nej nej.



Önskar självklart att jag inte använde den då, eftersom jag inte var tvungen att ha klänning, och istället kunde ha den idag. VILKA PROBLEM, alltså, screw jordbävningar, jag har riktiga problem jag.

I alla fall ska jag nu ner till Old Town och försöka göra lite shopping med Stacy. Hon ska inte med (buuu igen) ikväll för hon är sjuk. Hmmm. Lunch, shopping, och bara va ledig. Ricky åker till Big Bear ikväll med 3 andra grabbar. Snowboard o stuga till på tisdag. Lite avis måste man ju va.

Annars har jag haft det rätt fint de senaste dagarna! Har mest stannat inne pga det HEMSKA regnet. Självklart var jag svag och beställde pizza, och igår köpte jag smarrigt godis. Nåja. Man kan ju inte va perfekt.












Har en katt som inte låter mig va ifred längre! Var jag än är ska hon ligga på mig o snosa. Riktigt mysig faktiskt! Bits inte lika mycket längre heller. Lille Gnarls...

Har haft en riktigt härlig morgon framför dator/TV med lillkatten, men nu är det nog dags att göra sig iordning för lite shopping. Idag är det sol ute igen också, och det är jag extreeeemt nöjd med! Ska utnyttjas direkt.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättefin klänning.

Mysig katt:) Ni verkar ha det riktigt bra:)

2010-02-02 @ 09:50:02
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0