Tjöt.

Hade en riktigt kul kväll igår. Stacy och Lori var här, vi körde jättesöta rosa drinkar till klockan 00 ungefär, sen åkte vi in till Old Town och härjade lite på dansgolvet på Menage. Gick sen vidare till Wokcano för lite chinese food, träffade Steve och Max och det slutade med att vi stannade kvar där till kl 4. Det bästa av allt är att vi slutade dricka vid 00, köpte inte en enda drink där, så idag mår jag på topp! Älskar sånna kvällar. Det betyder att jag kommer kunna plugga idag utan problem, kan ju annars va lite svårt. Lite synd dock, för vädret är ganska så perfekt ute, inte särskilt varmt men strålande sol.

Kolla vad som har krupit upp bland ogräset helt oförvarnat:


Kommentarer
Postat av: elli

ja men se vad du är duktig i trädgården, visste väl det ;)

2010-02-21 @ 23:54:19
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad fint ! Här är det metervis med snö. Kan ni inte gräva lite i trädgården åt mig !!

Mamma Westerlund



2010-02-22 @ 07:54:40
Postat av: Pernilla

lite gröna fingrar ändå!!!

2010-02-24 @ 09:45:58
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0