The Color Purple



Jääävlar vilken bra show! Grät och skrattade om vartannat, och rysningarna från mer eller mindre varje sång var inte att leka med. Fantasia som vann tredje säsongen av American Idol var Celie, och gjorde ett helt otroligt bra jobb!

Stod och väntade på Nicole utanför Pantages ett tag, och folk bara strömmade förbi. Teatern var fullpackad, antagligen för att det var lördagkvällshowen. Vi kom in 5 min innan det började och slängde (ja faktiskt) i oss ett glas vin, tog våra platser och drogs med från första sekunden. I pausen lyckades vi va först i kön till "baren" och fick oss en fin drink innan mängderna av folk hann dit. Tog platserna för nästa akt och hjälp, lika bra den. Sång, dans, och otroligt bra skådespelare, eller vad man nu ska kalla dom. 

HELT nöjd med min lördagskväll. Var lite utmattad efteråt så jag skippade Bardot och åkte hem till Ricky istället.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0