Så ser det ut.

En apelsin, popcorn, en bok, och Vänner. Så ser min torsdagkväll ut. Ricky är hos nån kompis, och Marley ditchar mig för micron. Tog mig nyss en skön ångig dusch och drog på mig min stora morgonrock. En halvtimma på soffan sen knatar jag nog iväg till sängs.

Har suttit och tittat på jobbannonser för att se vad jag har att "se fram emot" om knappt ett år. Finns en hel del, men känner mig ändå nervös för att jag har så lite tid kvar i skolan men inte kan mer. Borde jag kunna mer? Jag vet inte. Kan möjligtvis va mitt tillfälligt dåliga självförtroende som spökar igen, så himla jobbigt! Önskar att dom inte var så upptagna på jobbet och kunde lära mig lite mer saker från grunden, inte bara bitar här och där. Det kommer väl, som alla gärna tillägger.

Ska njuta av min sista torsdagshalvtimma nu, godnatt!

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0