Pensionärliv.

Det händer så lite saker nuförtiden! Sen börjar det väl så smått närma sig hemflytt lite mer också (även om det är åratal bort blir jag nervös), så jag känner att jag vill utnyttja staden och allt man kan göra lite mer. Tyvärr har vi ju inte så jättemycket ledig tid, det blir väl mest att man vill koppla av, stanna hemma och käka, se på film och sånt när man väl kan. Pensionärstatus! Måste försöka komma ur det där, och tvinga mig/oss iväg och hitta på saker. Som sagt finns det ju så otroligt mycket saker att göra om man bara vill!

Såg att The Color Purple spelas på Pantages i Hollywood nu i februari, och jag vill gåååååå! Biljetterna är lite dyrare än sist, tror det var $63 styck om man går en lördagkväll. Har inte läst boken och fortfarande inte sett filmen, men det ska det bli ändring på! Kör igång min Instant NetFlix nu och bedömmer om jag ska spendera de där 63 dollarna...

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0