Oh yeah, life goes on!

(Innan du läser detta inlägget måste du dra på soundtracket, hallå!
http://www.youtube.com/watch?v=Kk5ebyw31Tc)

Fy fan vilken härlig morgon. Utsövd med en kopp kaffe, solsken, fåglar som kvittrar utanför fönstret och en tyst lägenhet. Har suttit här och betalat räkningar, och tänkte nästan åka iväg till banken så jag faktiskt har pengar där när de dras.

Annars det enda jag har att göra idag är åka ner till skolan för en föreläsning på 2 timmar, sen är jag DONE. Städade bilen igår och la in en ny luktpinne, så du kan räkna med att rutorna åker ner och solbrillorna på för här ska det njutas! Det är en av sakerna jag gillar mest med LA; rulla nerför palmklädda vägar och motorvägar i solskenet med nervevade rutor (även om öppna rutor generellt=trasig AC) och lyssna på hääärlig musik.

Dagens väder:


Kommentarer
Postat av: Pernilla

du är en sann livsnjutare sopp:)

2010-02-24 @ 09:42:28
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0