Och så håller vi tummarna da.

Har suttit och försökt knåpa ihop ett någorlunda skolschema inför vårterminen. Registreringen är imorgon, och det är bara att hoppas att det går vägen. Hade lite problem med mitt stipendium, det täcker inte hela undervisningsavgiften så jag var tvungen att göra en betalning över internet. Hoppas att den har gått in till imorgon, och att klasserna jag valt fortfarande är öppna. Annars blir det riktigt jobbigt...

På en mer positiv not, om det nu går bra imorgon har jag möjligtvis bara en termin kvar efter det. Så, efter vintern = 20 veckor kvar i college. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa så är det.

Kommentarer
Postat av: Mors

Härligt Soppe! Förstår att du ser fram emot detta (och vi) - hoppas det går vägen.

Kram

2010-02-04 @ 12:21:02

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0