Jäkla man alltså.

Pluggandet som jag skulle göra hela dagen igår hände aldrig. Oups, varför blir det alltid så? Har inte särskilt mycket motivation över huvud taget till skolan längre, jag bryr mig helt enkelt inte. Klarar jag kurserna (och det gör jag) så är jag nöjd. Så igår när Jorell och Moe var här på dagen och visade upp magen, och Ben, Lori, Matt och Ian var här på kvällen och såg på hockey, så sket jag helt enkelt i den där uppsatsen jag skulle skriva. Istället fick jag börja knåpa på den imorse, bli sen att skicka in den, och ta konsekvenserna över hur otroligt dålig den blev. Får ångest bara jag tänker på det, men är inte villig att göra det annorlunda. Försökte även förgäves få Ricky att skriva den åt mig;

-Men kom igeeeen, det är bara 2 sidor!! Det är jättenkelt!!

-Skriv den själv då om det är så enkelt.

Nej fy fan va oförstående.
Nåja, det är i alla fall strålande sol ute och resten av dagen är ledig för vad som helst. För plugga tax accounting kan jag ju göra.. imorgon eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kom igen sopp!!! du är ju i slutspurten, vill du snubbla på mållinjen???

HEJA DEJ!!!

2010-02-24 @ 09:48:50
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0