Bilar=Barf.

Men va bra, helt perfekt. Lämnade in bilen på service igår, rutingrej, där de hittade nåt fel och lagade det. Imorse kraschade bilen och går inte att köra. Skitbra! Jag hade en hel dag fylld med ärenden framför mig, men allt i sjön nu. Lite bakochfram kanske?

Annars igår hade vi Steven och Kim över på middag. Lite bakochfram även det, då de tog med middagsgrejerna och lagade maten här hemma hos oss. Vi stod för drickan, lite olika sorters öl och vin, och de bjöd på Shrimp Ceviche och kycklingtacos. Huuuur gott som helst! Senare kom Anthony hit och umgicks lite, och det slutade med att vi skippade Old Town som vi hade planerat från början.

Ikväll kommer Stacy och Lori över för en liten tjejkväll, och möjligtvis lite partaj i Old Town senare. Hade ju tänkt köpa lite nya kläder och så, men det blir det inget med tydligen.

Har även funderat på att bleka håret lite. Ska hem till min gamla arbetskamrat Mina på onsdag för en klippning. Första sen i augusti! Kanske ska försöka göra det lite ljusare då, börjar bli lite trött på det jättemörka... Får se.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0