Baaaaaaah...

Snark. Egentligen orkar jag inte skriva ett ord, men, jag känner ett kall. Sen vill jag gnälla lite. Jobbade hela dagen, sen åkte jag till skolan kl 5 till en 4timmarslektion. Det är bara att läraren har lurat oss att bara få en 15 min rast när det egentligen ska va 30 min, och hon höll oss 20 min extra! Så var i skolan till kl 22:20 efter att ha varit på jobbet från kl 8:45 utan mellanrum. Waah waah waah, får man inte gråta lite? Jo.

Fick reda på att min arbetskamrat är gravid idag. Hon var INTE nöjd. Så hon som skulle sluta i april kommer nu va kvar till i oktober. Vilket betyder att jag garanterat inte får nån befordran tills dess (om ens). Är nog bra läge för en chans i oktober iofs, då har jag lärt mig lite mer.

Åååh va skönt det ska bli att sova. Snark.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0