Ajsing bajsing...

Fan! Accountingprovet gick verkligen inte bra. Pluggade väl ungefär samma mängd jag alltid pluggar men uuusch va svårt det var. Då vet jag inför slutprovet att jag verkligen måste plugga mer än vanligt i alla fall.

Imorgon har jag fått ledigt från jobbet för att plugga till det andra accountingprovet som har med beskattning av privatpersoner att göra. Förhoppningsvis går det bättre! Måste ta ikapp timmarna jag förlorar, så istället åker jag dit och jobbar 14-17 på onsdag efter skolan, och kör full dag 9-17 på torsdag och fredag. Känns lite intensivare än vanligt med tanke på allt skolarbete denna veckan, men vad gör man inte!? Har ju helgen ledig!

Vet inte om jag skrivit det, men Anna och Pernilla kommer hit i juni!!! AK är inte säker, så än så länge är det bara de andra två. Kan inte riktigt sluta tänka på det, jag gör konstant små planer på vad vi ska göra och vart vi ska åka. Jag kommer väl jobba 3 dar i veckan, men det betyder ju att jag har 4 dar i veckan att spendera HELT med dom! Och de tre jobbdagarna har jag ju ledigt efter 17! Ska även försöka komma hem till Sverige i 3 veckor i augusti istället för 2, får se hur det blir med jobbet bara.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

LOOVVEEELYYY

tänker på det varje dag OCH drömmer om det!!!:)

kommer bli bästa sommaren ever!

2010-02-24 @ 09:38:50
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0