Varför måste man alltid bli sjuk?

Varje gång Ricky är sjuk blir jag också det. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker: Sova på olika ställen, inte komma närmre än en meter ifrån varann, osv osv, det spelar ingen roll. Nu ligger jag här med feber, illamående och har pinat mig igenom två hela jobbiga dagar på jobbet. Gick och la mig vid 21 igår, tänkte göra detsamma idag. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, och definitivt på torsdag då vi ska ner till Downtown L.A. och fira Stacys födelsedag. På fredag har vi jullunch på kontoret och vi ska ut och käka, och på söndag ska vi till UCLA och se Nötknäpparen. Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Emye

krya!

2010-12-23 @ 16:17:53
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0