Tournament of Roses Parade

Jag har bara sett the Rose Parade en gång. Det var 2006. Såhär skriver Wikipedia:

"From 1955 to 2005, the parade avoided being rained on with several close calls. For the 2006 Tournament of Roses Parade on January 2, winds with gusts up to 45 mph (72 km/h) and five inches (130 mm) of rain in the Pasadena area were predicted. Unfortunately, the forecast proved accurate; despite the parade's good luck for 51 years, it rained continuously and heavily throughout the entire 2006 parade."

Of course. Och vad ser det ut som? Jo, att det kommer regna iår också, när jag äntligen ska få se den igen. Tydligen är jag otur för paraden. Har missat den alla andra år för att det är så tidigt på morgonen, men iår hade jag tänkt stanna uppe hela natten och se den när det börjar vid 7 eller 8 på morgonen. Regnar det så tänker jag sitta bekvämt på min soffa och titta.


Åh vad jag kommer ihåg de där stackars flickorna...


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0