Plugg, plugg, plugg och ett visst sötsug.

Sitter och nötar information för morgondagens final. Samtidigt fick jag just reda på att det är svensk julmarknad på Shrine Hall nere i L.A., skulle så himla gärna gå dit nu. Ricky försöker även dra med mig till Ski Dazzle showen Downtown ikväll, men troligtvis får jag försöka övertala honom att ta med någon annan eftersom jag måste plugga.

Har ett otroligt sug efter choklad och godis också, fattar inte. Måste snart gå nånstans och köpa mig en snickers eller liknande, detta funkar ju inte. GOOOOOOOOOOOOODIS.




Och hårfärgen då, den är ju alldeles förskräcklig nuförtiden! Jag har inte haft tid att göra något alls, helt totalt ingenting alls. Jag måste ta tag i det snarast.

Kommentarer
Postat av: ak

kan va dags:) LOVE U!!

2010-12-07 @ 11:56:15

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0