Oh I wish I had a river I could skate away on.

Det bara regnar och regnar och regnar. Gick från kontoret till bilen (mer sprang kanske) och hann bli helt totalt genomblöt. Ingen lust att göra nåt alls, inte gå utanför lägenheten ens två steg. Hur ska man klara sig när nästan alla dagar ser sådana ut...

Igår trotsade vi i alla fall vädret och körde iväg till Brentwood och såg Nötknäpparen. Nu är inte jag någon balettperson, men jag kan nog ändå känna mig bekväm med att säga att det inte riktigt var så bra jag trodde det skulle vara. Lite okoordinerat och oseriöst, det var lite synd. Hade trott det skulle vara lite mer klass på det, det var ändå The Los Angeles Ballet. Men där ser man. Ricky lyckades vara vaken genom hela 2,5 timmarna också, härligt. Tre av de andra paren gick ut och käkade efteråt, men vi hade fått nog av regnet och åkte raka vägen hem och myste ner oss i soffan. Inga kort blev det heller, det var tydligen inte tillåtet.

Seinfeld, sen sängen. Godnatt!



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0