Och så var det säsongens sista final.

Ja, nu kan jag glatt meddela att mina finals är över. Jag har en presentation imorgon kväll, men frånsett det är jag klar. Och det känns skönare än vanligt. Terminen som gått har definitivt varit den jobbigaste någonsin, så jag klappar migsjälv lite på axeln idag.

Snart är det jul också, helt sjukt. Jag tänkte skaffa en gran av något slag, möjligtvis en i plast så jag inte gråter varje gång Marley ska upp och gnaga och riva. På fredag kväll ska jag och ytterligare 5 bruds hem till Nicole på julkväll. Vi tänkte dricka några glas vin och göra ett pepparkakshus. Tror det kommer bli ett mycket lyckat sådant faktiskt. Appropå jul också, jag och Ricky och fyra andra par köpte biljetter till Nötknäpparen som visas på UCLA´s teater. Behöver väl knappast skriva hur förväntansfull jag är!? Det är något speciellt med liveuppvisningar tycker jag. Finfint.


Från vår klänningskväll på Biltmore Hotel förra månaden; Nkoyo, jag, Nicole och Pelinda.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0