Kära dagbok:

Alltså, det finns nästan inget roligare än att bläddra igenom sina gamla dagböcker. Hittade en gammal goding förut och kunde inte hålla mig för skratt en enda sida. Några:

5/11 - 1997 Klockan 22:10
Todilo dagisbokis!
Jag lyssnar på mina idoler, Hanson. Jag har en brevvän som har dom som idoler oxå. Apropå brevväxling. Jag har 3 brevvänner. Natalia Perez (Malmö), Shannon Chandler (USA) och Madeline Newell (England). Jag vill ha fler svenska. Idag är Simon världsdum. Först snodde han min linjal (fast det var hans). Han tog oxå mina Hanson-klistermärken. Nu måste jag lägga mig. Hejdå - bautatå. /Arga Soppe.

4/12 - 1997 Klockan 21:20
Tjenis! Jag har klippt mig igen. Det blev ganska bra. Nu är det 20 dar kvar till JUL. Jag har chokladkalender + 3 andra. Och så har jag 2 andra paket med godis i jag öppnar varje morgon. Jag måste lägga mig. Todelo - mos och tro. /Godisgrisen Soppe.

26/2 - 1998
Hello "Day Book"! Har du det skönt på ditt nya gömställe? Bland den mjuka sovsäcken? Det har du nog. Idag har jag varit på bio med Emmy. Vi såg "Livet från den ljusa sidan". Den får ** av *****. Det var mest vuxenskämt i den. Jag och Emmy skrattade mycket ändå. När vi gick ut från toan så märkte Emmy att dörren in till bion var låst. Hon gick till luckan och berättade. Bredvid henne stod en fullgubbe och sjabblade med hon som var i luckan. När hon hade öppnat dörren och Emmy börjat gå sa fullgubben: Jag ska säga dig en sak! 1-0 till Finland - Sverige. Då började Emmy och jag springa till dörren. Vi skrattade ända till vi kom upp till våra platser på översta raden. Rättare sagt jag skrattade. Emmy gick och sa: GUD VA ÄCKLIGT!! Nu måste jag sluta. I love Komma. Good night!! /Tired* Sofie!! *Trötta. BYE*! *Hejdå.

Och så hoppar vi lite, till sista bladet skrivet:

15/8 - 2002
Till min Ricky ♥:
Du finns i mina tankar
Du finns i mina drömmar
En sekund med dig, är en evighet för mig
Jag saknar din närvaro
Jag saknar din ömhet
Att ha träffat dig, är det bästa som hänt mig
Varför är världen så grym?
Varför är kärlek så svår?
Varför finns du där, när jag vill ha dig här?
Jag älskar dig!

Puttigt va? Hihi.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

aaw va sött =) jag skrev på samma sätt, typ "Nu sitter jag och lyssnar på Hanson. Dom e jätte bra"

2010-12-23 @ 12:34:45
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: Sophia

Naaaw, vad gulligt!!

2010-12-23 @ 17:14:40
URL: http://sophiajanson.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0