Julaftonskvällen.

Jag lagade mat mer eller mindre hela dagen. Sen kom Ricky hem från jobbet med Dominic och Matt och gjorde mig sällskap när alltihop skulle ätas, och det skulle mysas med film. Mer än hälften av maten är kvar. Men såååååå gott det var med svenskt julbord.


Tack så jättemycket för de fina julblommorna familjen Westerlund!


Oroa er inte, det blev julmust till maten.


Lax och senapssill och janssons och rödbetssallad och prinskorv och köttbullar och svampomelett och ägg med räkor. Skinka orkade jag inte göra.


Jag fick plats med precis allt på min stora tallrik!



Kommentarer
Postat av: mors

Såg väldigt god ut den där tallriken!

2010-12-26 @ 20:48:17

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0