Gott Nytt År.

Jag hoppas ni alla har minst ett nyårslöfte, får se minst ett fyrverkeri, får dricka åtminstone ett glas champagne och äta hur mycket festlig nyårsmat som helst. Sen så hoppas och tror jag på ett fantastiskt 2011. Ja, helt klart, det kommande året kommer vara ett av de bästa hittills.

Själv har jag inte riktigt fixat vad vi ska hitta på ikväll. Jag vet att Stacy och hennes pojkvän kommer hit, och vi har bjudit lite olika folk, men troligtvis blir det nog bara vi 4. Klockan är nu 11:20 och jag måste hitta på en nyårsdrink, ut i affärerna och hitta nyårskläder, köpa nyårssnacks, hitta nyårshattar och kanske till och med en smällare eller två. Ricky drog upp till bergen för en heldagsåkning på snowboarden, så jag har ingen bil heller. Nu gäller det att vara kreativ.

Gott Nytt År allihop!



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0