Det börjar närma sig jul.

Och vem är gladare än mig? Inte många. Självklart är jag lite småsur över att inte vara hemma i Sverige och äta köttbullar och janssons och bråka med familjen om vem som ska vara tomte detta året. Men det här är också bra. Jag får laga mig lite egen julmat på fredag och bråka med katten om ifall julgranen ska få stå kvar eller inte. Ja, på tal om julgran åkte jag och Ricky och köpte en idag, och efter lite stretande är den nu uppe och klädd. Än så länge. Det är ofattbart hur mysigt man kan ha det endast för att juldekorationerna är uppe. Ljus, gran, god dryck och Miracle on 34th Street, kan inte tänka mig en bättre lördagskväll.



Julgran måste man ha.




"Every time a bell rings a faithful angel gets its wings"




Finaste toppdekorationen.




Min älskade mördarkatt.




Så var det tredje advent, snart fjärde.

Kommentarer
Postat av: mors

Såg jättemysigt ut! Hoppas den är hel och fin på julafton (mördarkatten såg ut att smida planer:)

2010-12-19 @ 10:21:59
Postat av: Linda

Mysigt :) Fin gran! Men nu saknar jag dig, kom heeeeeeeem rå Steve? :)

2010-12-19 @ 16:03:50
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Åh vad mysigt ni har det! Saknar dej massor! Mer nu när vi pratade så länge sist... har liksom fått mersmak! :) kram

2010-12-21 @ 11:13:18
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0