Kära stad:

Min kärlek för Los Angeles börjar sakta men säkert komma tillbaka. Känns lite tungt såhär precis efter semestern, men snart är man nog tillbaka i gamla spåren. Dagens:
  • När radion än sätts på spelas minst en bra låt.
  • Kunna lita 99.9% på väderleksrapporten.
  • Gamla Bengt som spelar precis hur hög volym jag vill.
  • Finaste träden med blommor på.
  • Kunna ha mobilen avstängd utan dåligt samvete.
  • Bra TV. Bra bra bra TV.
  • Netflix.

Lite svalare idag, men känns rätt tungt när man försöker göra nåt. Stranden hade varit nåt det...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska vi ses på stranden? jag får typ springa samt simma över till dig om jag ska komma i någorlunda form, dvs typ 10 kilo off - MEN - jag kommer iallafall ;)

2010-08-27 @ 14:40:54
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0