Hel människa igen.

Sådär ja, nu känner jag mig frisk och kry igen. Allt som behövdes var vatten och mat. Lagade middag i Sverige anda, kött och potatis, och testade att göra Deviled Eggs för första gången. De blev underbart goda! Om ni vill testa var det såhär enkelt:

Hårdkokta ägg, så många man vill
Halvera äggen
Skopa ur gulorna och lägg i en skål
Mosa gulorna och blanda i majonnäs och vanlig senap
(Egentligen ska det vara dijon senap, men jag tycker man kan använda vilken senap man vill)
Blanda även i cayenne peppar (eller paprika som det egentligen ska vara)
Mixa ihop allt och klicka i hålen i äggen
Och vips så var de klara. Garnera med mer cayenne.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0