Här var det segt.

Ja fy. På Lotus Avenue är det segt idag. Vi var båda ute på festligheter igår kväll, och mår som vi förtjänar. Jag och Stacy barhoppade runt i Old Town efter att ha suttit och myst med lite drinkar och bra musik här hemma. Ricky vet jag inte vart han tog vägen. Det var nog meningen att vi skulle mötas där ute i vimlet, men det gjorde vi inte. Kul hade vi i alla fall, och det slutade på Wokcano med vatten och nudelwok. Sen gick vi alla hem och sov sov sov. Och sen vaknade jag och upptäckte att vi har slut på vatten. Inser att jag inte är i Sverige längre, med gott vatten direkt ur kranen. Eller bubblande ur stora flaskor ur kylen. Sen skulle det va himla trevligt att bli frågad "jaha, vad vill du ha att äta idag da?" igen, och nu skulle jag inte säga pizza. Vad sägs om korv stroganoff med ris? Eller blodpudding igen.

Äsch. Istället får jag åka upp och handla. Det behövs vatten och burk-kattmat och allt annat också.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0