Dag 2

Kylen är i princip tom, så i brist på annat käkar jag en tortilla med en gammal kalkonskiva och avocado från trädet utanför. Kaffe förstås, kaffe från Sverige till och med. Ser på Good Day L.A. och läser bloggar. Dag två på jobbet väntar. Igår var helt smärtfritt; chefen är bortrest till på tisdag och 3 personer var bara inte där. Så vi var 3. Och det var lugnt som tusan. Och jag hade glömt att jag bara jobbar 4 timmar på torsdagar, så det var en fin start på arbetet. Återstår att se hur dagen blir. Men kan knappast bli särskilt hemsk eftersom chefen inte är där. PLUS att min fina Ricky gjorde matlåda åt mig sent igår kväll. Japp! Slipper frusna spenatpannkakor en dag till.

Skulle ha min kära barndomsvän här nu som tröst...


Kommentarer
Postat av: Linda

Avokado från trädet utanför? Nä fy vilken lyx det lät som. ÄLSKA AVOKADO! Smakar den gott? liksom som vanligt menar jag? :) Kraam

2010-08-27 @ 17:16:59
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0