Dag 1

Första dagen tillbaka på jobbet idag. Bävar litegrann. Känner att jag nog skulle vilja va ledig resten av mitt liv. Får fråga Ricky om han är med på den iden.

Jag och Stacy gick och käkade på P.F. Changs igår och uppdaterade oss litegrann. Fick höra vad som pågått här hemma när jag varit borta, och hon fick godbitarna från min semester. Bestämde att vi skulle ses i helgen igen. Bokade även söndag morgon för brunch med Randi, plus att vi tänkte åka och hälsa på Jorell med familj, eller möjligtvis bjuda över dem på middag. Vi får se.

Värmen fortsätter. Vi har haft runt 45 grader båda dagarna nu, och det ska bli lika idag. Imorgon och fram mot helgen skulle det svalna ner lite, så det ser jag fram emot. Detta är ju brutalt.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0