Bilar och lån och tomt kylskåp.

Lite småtråkig dag idag. Sov för länge, skyndade iväg till skolan för att hämta papper att skicka till csn för att få mitt studielån senare i veckan. Åkte hem, låg i soffan och tog det lugnt med Ricky innan han gick till jobbet. Läste. Lagade mat på saker ur frysen och skafferiet jag lagt där för många månader sen. Hatar att laga mat på sånna saker, det är det tråkigaste som finns. Glasnudlar med kyckling och grönsaker. Blev gott, men ändå tråkigt. Läste mer. Pratade med Ricky när han kom hem för lunch. Letade lite efter nya bilar. Hittade inte så mycket värt. Läste igen. Såg lite på TV. Nu läser jag.

Tänkte att jag nog måste börja träna nu. Behöver lite mer energi och motivation, och att tappa endel kilon vore inte fel heller. 

Förövrigt, nya Beverly Hills 90210 är sååååå dåligt.



Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0