40+

Hade nästan glömt hur det känns med 40+ gradig värme, men nu är det färskt. Att man kan somna är ju ett under, får väl tacka jetlaggen för det. Vaken nu i alla fall medans stackars Ricky sover efter ett långt nattpass på jobbet. Tur att jag satte upp de nya sovrumspersiennerna igår så det är någorlunda mörkt åt honom. Själv börjar jag inte jobba förrän imorgon, så ska njuta av min sista semesterdag nu. Tänkte åka och handla lite, städa lite, läsa lite, och ha middag med Stacy ikväll.

PLUS med att vara tillbaka: Nyhetsmorgon är ungefär en miljon gånger bättre!!! Good Day L.A. <3

Kommentarer
Postat av: mors

Nähäru Soppe, Gomorron Sverige är allt bra mycket bättre, erkänn nu !! :)

2010-08-25 @ 19:36:08

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0