11 timmar

Kanske kanske ska jag lyckas ställa rätt mina dygn idag. Har sovit 11 timmar inatt, så förhoppningsvis klarar jag mig vaken tills i natt nån gång.

Stacy skulle egentligen komma hit igår kväll, men så blev det inte. Hon stannade nere i Long Beach, och jag gick och la mig vid 23, dödstrött. Ricky fick sova ännu tidigare pga jobb imorse kl 5. Han gör 14 timmarsshift på jobbet både igår och idag! Usch.

Hur som helst, ikväll kommer hon hit i alla fall. Vi tänkte grilla lite och ta nåt glas vin, sen möjligtvis gå ut i Old Town i ett par timmar. Funderar även på att slänga ihop en jordgubbstårta! Jag ville göra en nu när vi var hemma, men det fanns ju inga jordgubbar att köpa... Kul kväll hoppas jag i alla fall på.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0