Sommaren är här, jobben flödar

Suttit ute i solen idag nästan hela dagen, grillat, travat omkring i gräset och vattnat. Perfekt värme där ute, och vad är bättre än att grilla majs och kött och käka med en tomatsallad? Oooh... Kollade sen på lite film, gjorde lite läxor, kollade på lägenheter osv.

Sen hamnade jag på jobbsök. Oj! Det finns ju massa jobb därute. Hittade ett som lät perfekt, precis som jag vill ha (plus att jag kan arbetsuppgifterna redan), plus att det var ett "well established fashion company in Downtown L.A.". Va? Va? Perfekt vare ja. Skickade precis in en CV + brev och vi får väl se vad som händer. Troligtvis ingenting, de söker garanterat nån med mer erfarenhet, men ändå - det skadar ju inte!

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0