Nästan helg

Idag har varit en helt OK dag. Fick sluta tidigt från jobbet (WHAT?! På TAX DEADLINE day?), gick hem och tog en tupplur, drog till banken en sväng, käkade sushilunch med Ricky, sen spenderat kvällen framför grillen med gott sällskap. Nu är klockan lite över 22 och jag tänkte nanna så jag är någorlunda utvilad imorgon för veckans sista arbetsdag. Chefen ska ta ut oss på lunch för lite skatte-firande, så förhoppningsvis går dagen lite fortare. Sen är det helg! Fredagkväll är det tänkt att jag och Ricky ska ha lite date night, och på lördag ska jag ner till Downtown igen, först hem till Nicole som förra helgen, och sen till The Edison för lite partajj. Ser ut som en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: simone

Men, fick du sluta tidigt - kl var u 07? eller jobbar du natt? :D

2010-04-16 @ 11:35:12
URL: http://fattybom.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0