Lever ni såhär?

Känner mig rätt ensam i misären ibland. Men kanske är jag bara överdriven på klagomålen, jag vet inte.

Att komma hem klockan 22:30, vara vaken en timma, gå och lägga sig, gå upp för att åka till jobbet en timma senare, åka raka vägen till skolan efter jobbet, komma hem klockan 22:30, vara vaken en timma, gå och lägga sig, gå upp för att åka till jobbet en timma senare...osv.

Vad händer? När man stannar upp och tänker så är det galet. Men när man är inne i loopen gör det inte så mycket. Blev ombedd att komma in och jobba imorgon på min lediga dag. Eftersom man försöker "bevisa sig själv" måste man ju tacka jaaaaa - inga problem! Helg snart i alla fall, tur att jag har dom nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sådär hade jag det under hela min skoltid (då inkl. jobb) så jag vet verkligen vad du menar... Och hade likadant när jag var assistent i Karlstad när jag jobbade åt flera stycken personer. Jobbade åt en person 8-16 sen en ny 16-22.30, hem och sova, samma nästa dag. Ibland även natt, det var galet! Första passet, andra passet på annan lokation, tredje nattpasset!!!! Men då var det kaos också, fanns inga folk. Det är inte lätt, men man står ut, och man känner sig rätt duktig ändå =) Jag klagar rätt sällan visserligen, har lätt att köra allt i ett sträck även om det blev lite väl mycket nu under utbildningen och jag kände mig jävligt klagig... Men nu är det en tid med slappt igen, det är ju så. Intensivt sen slappare, intensivt sen slappare. :) Kämpa på!! =)

2010-04-14 @ 20:37:12
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Postat av: Kingen

Fan ös på nu bodi, snart är det helg, och nästa vecka blir shysstare, TaxDeadline vetty :D

2010-04-15 @ 01:54:47
Postat av: En Romantisk Saga

men gud vad jobbigt :(.. det där lät ju inte kul

2010-04-17 @ 10:12:35
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0