Har lite...

för lite tid för min blogg nuförtiden kanske. Skola, jobb där det är tax season = övertid och stress, och sommar som närmar sig. Jobbade extra i helgen, och troligtvis blir det samma nu i helgen. Skolan drog igång förra veckan; tar "International Accounting", "Accounting Information Systems" och "Taxation of Corporations and Partnerships". Försökte lägga till en till kurs i torsdags (Auditing) men läraren vägrade låta fler elever registrera sig. Ovanligt, nej. Ser fram emot mitt mini-studieuppehåll under sommaren. Efter mitten av juni blir det inte skola förrän slutet på september, vilket ska bli hur skönt som helst. Ett litet besök till Sverige i augusti blir det ju också!

Igår invigde vi grillen. Hade över några kompisar och Rickys 2 kusiner och grillade carne asada, majs, svamp och åt med guacamole, chips och vindruvor. Låter lite konstigt kanske, men det var asgott. Solen skiner, det är varmt, "sommaraktiviteterna" har dragit igång... Känns underbart! Älskar den här tiden.

Lite bilder från senaste tiden...



Ute i Old Town (jag, Lori och Stacy)




Ute i Old Town (Stacy, Steven och jag)



Sleepover (Jenn, Nicole, jag, Stacy och Meghan)


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0