Väderuppror

Det verkar det som! Blåser så jäkla mycket där ute, väggarna skallrar och Marley har gömt sig bakom bokhyllan. Själv tycker jag det är rätt härligt att sitta här med en fin bok och en kopp nudlar och höra det susa. Får väl i och för sig hoppas det inte blåser ner några träd eller dylikt på huset bara, för då rasar det väl in.

Fick min nya mp3-spelare idag. Köpte den på overstock.com, perfekt sida för mig! Billigt men bra.



Annars tänkte jag höra om nån har sett filmen "The Beautiful Truth"? Jag fick tips om att se den, men den går inte att se på youtube och jag har blivit paranoid för att ladda ner grejer. Kanske måste hyra, fy!

Nej, tillbaks till Catcher in the Rye (med Simpsons i bakgrunden...)...




Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0