Svält på kommentarer

Usch va tråkigt det är att skriva när ingen skriver tillbaks... tänkte jag precis skriva, men då såg jag en kommentar från mamma! Tur att nån tittar, annars får jag nog lägga av, pinsamt värre.

Som vanligt sitter man här med en kopp kaffe och tittar på Dorothy, Steve och idag Lisa som bytt ut Jillian. Ricky ligger och snosar och sover, och jag ska till skolan om en timme. En lektion, sen hem igen. Tvätt står väl på listan, och ett besök till gymmet.

För er som är intresserade av kändisar (iofs är inte denna kärringen nån kändis egentligen, men ni som sett The Hills vet väl vem bossen på Teen Vogue är) knatade Lisa Love in på solariet igår. Trevlig kvinna, trots hur hon framställs på TV.

Nä, nu får jag göra mig iordning. Tjipp och häj!

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0