Slut på den jävliga dagen, tack o lov.

Nej idag har inte varit särskilt roande. Inte för att jag tycker eller tror att alla dagar ska va det, men hemska dagar vill väl ingen ha. I och för sig, om man jämför med igår var den kanske OK ändå...

Hur som helst. Jobbet var verkligen piss idag. Fy. Men där är jag inte nu (som Ricky påpekat ett antal gånger sen han hämtade mig), så nog om det.

Det blev lite Old Town-mys efter jobbet i alla fall, fast jag var dödstrött. Käk, naaaam nam nam, och en liten frozen yogurt från pinkberry lyckades jag tjata mig till. Började bli lite sådär mys-Sverige-mörkt när vi åkte, det gillar jag. Mycket därför jag gillar Old Town över huvud taget, för det känns litegrann som en litet svenskt Karlstad (+mer restaurangutbud, +fler krogar/klubbar, +fler bra klädaffärer.....osv....:P) och det kan man behöva ibland när man är irriterad på hektiska och trafiktäta L.A. Där får man liksom det bästa av båda världarna!  (H&M OCH Forever21, muhahaha)

Nej ni, om man ska ta och bädda ner sig i soffan nu kanske. Kräver lite lugn och ro, lite luden katt på magen, lite Ricky i fotöljen mittemot, och film. Dawn of the Dead startar NU!






Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0