Myslördag

Hallå! Sitter här med ansiktsmask, fotmask och levande ljus med musik. Låter inte det som en perfekt lördagskväll? Myspys i bott. Måste bara göra ett prov i economics över internet innan jag helt kan slappna av. Fast jag måste ju säga att jag mycket hellre gör test såhär än i en stel skolbänk kl 8 på morgonen.
.
Crane's sushi var bra igår! Massa folk kom, och vi hade väldans trevligt. Har inte sett dom på ett tag, så det var kul.
.
Imorgon ska jag göra ett pass på SunWorks igen. Är inte där så ofta längre sen jag bytte jobb, men nån gång i veckan blir det väl. Bossen ringde förut och berättade att han bytt mitt skift, så nu ska jag jobba i Hollywood istället för Pasadena. Lite irriterande, hatar att köra dit... Men ska jobba ihop med en av mina buddies, Nicole, så det är ju en trevligt omväxling från att sitta själv i 11 timmar.
.
Ska i alla fall göra mitt prov nu, sen sätta på en ny episod av Criminal Minds (sååå bra) och käka en skål cap'n crunch.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0