Måndagsmys är inte fel

Vet du vad? Sånna här dagar gillar jag. Var i skolan i ungefär en timma, sen bilat runt i L.A. - solsken, bra musik, och klar himmel. Blev inte ens särskilt irriterad på alla värdelösa bilförare, och tro mig, det är ett stort kors i taket på den. Resten av dagen har jag spenderat framför Criminal Minds, och med näsan i böcker. Läser Catcher in the Rye och Brave New World. Började läsa den ena, men blev så intresserad av den andra att jag var tvungen att börja den också. Lär nog inte ta så lång tid ändå, båda är väldigt fångande, eller vad man nu ska säga.

Förövrigt är det förjävla irriterande att skriva på svenska utan ett svenskt tangentbord - trycker fel tangenter hela tiden, så står det konstigheter får du ha det i åtanke.

Ricky kom nyss hem, och nu blir det filmmys i familjen Westerlund. Katten springer tom runt och är social, fina grejer det.

Hoppas du också har en trevlig kväll, eller morgon, eller natt kanske till och med.




Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0