Kontoret är stängt? Men ja, OK, jag kan väl gå hem...

...om det ändå vore en sån bra början på morgonen. Är sååååååå trött, och såååååå seg idag! Fick bara 6,5 timmars sömn, och de futtiga timmarna var störda med jämna mellanrum av min djävul till katt. Av nån anledning vägrade hon sova, och sprang runt och väsnades hela natten. Uuughhh......

Fortsätter smida planer för Rickys födelsedagsfest på lördag. I år fick han veta vad det var frågan om, så champagne-25årsfest blir det! Tror möjligtvis att det kommer bli lite väl mycket folk i våran lilla lya, men jag får väl skyffla ut dom på uppfarten om det blir odrägligt. Det blir i alla fall storfest.

Alltså, att döma av nyhetsmorgon här är det inte bara jag som fått lite sömn inatt... eller kan det va nåt i luften idag!?

Ugh...





Kommentarer
Postat av: mamma

Jag trodde jag hamnat på jobbet igen när jag såg bilden, preeciiiis som där!

Det blir väl kul med 25-årsparty - gamle göbben då!

Nog bäst att ni varnar grannarna...

Kram mor

2009-10-20 @ 18:44:30

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0