Klar för avgång

Mot drömlandet menar jag då. Är supertrött. Jag och Ricky fastnade framför Heroes så att - nej, inget dömmande nu - jag missade gymmet idag. Det var inte med flit, jag lovar! Var i alla fall där igår och i måndags, så jag har väl ett frikort då!? Inte?! Nåja.
.
Hur som helst är det återigen jobbdags imorgon. Och fick reda på att jag har ett sånt där fint och saftigt 11timmarpass på solariet på söndag, eftersom jag är så sympatisk och fortsätter hjälpa till med skift även efter att jag bytt jobb. Snark! Får se fram emot min lediga söndag nästa vecka istället.
.
Några meddelanden såhär innan sömnen:
.
Skulle de inte letat igenom huset först efter pojken som skulle krupit in i luftballongen? Dumheter. Det var det första jag tänkte i alla fall, en rädd liten pojke som råkade släppa iväg pappas ballong och är rädd för skäll.
.
Alla Los Angeles bilförare som hafskör, inte använder blinkers, tutar i onödan, använder mobiltelefoner, byter fil 100 gånger i minuten, svänger in framför mig när jag håller avstånd, ligger 1 decimeter ifrån bilen framför och bromsar 100 gånger i minuten, och tränger sig fram i kön genom svängfilen: JAG BLIR ABSOLUT INTE LEDSEN OM NI INTE TAR ER UPP UR SÄNGEN IMORGON!
.
God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaaa, äntligen lite bloggande igen. Det tycker vi om, jag och din far.

Kram mamma

2009-10-16 @ 08:28:28

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0